Wednesday, March 9, 2011

ma olen ikka kõvem mees, kui paaviandie juhtisane...

Tahtsid täna sunnikud mu juhet ära varastada. Võtsid aga kaablist kinni ja kukkusid vedama metsa poole. Ajasin neid vihmavarju ja luuaga taga. Mingi hetk jäin igastahes juhtisase ja karja vahele. oi-oi. Igastahes peksin nii karja kui isase minema! jei! Minu juhet siin varastama..

Muidu oli täna taaskord imeline päev metsas! ma ei saa just tunnistada, et mu tööviljakus metsas väga kõrge oleks, kuna mul on igat lehte, õit, seent jne vaja vahtida ja näppida. Olime täna vanemas ja looduslikumas metsaosas..oh, kui kaunis! juba nagu päris.

Kuu siis juba kodust lahkumisest. Pean tunnistama, et siin olles ei tundu see aeg üldse pikk. Iga päev on nii palju uut ja põnevat. Olen siinolles umbes mõnikümmend taime õppinud ja nägupidi teen ka mõnedel vaksikutel vahet. Lisaks igast linnud ja loomad, kellest mul enne aimugi polnud. Pluss korraldamine, et lambad terved ja hundid söönud oleksid.

Mõned pildid ka teile seeriast: Vihmamets lähivõttes...







Patsikule ülesanne: Leia piltide seast meie "leheliigutaja", kelle päris nimi on Myrianthacloe.. Lad. keelses kirjapildis ma muidugi kindel ei saa olla, sest iga assistent kirjutab seda siin ise moodi...


ja kui mu mälu ei peta: PALJU ÕNNE PIRETILE!

ja õnnitlused Martinile lubade puhul..mitte et ma tal kunagi juhtida laseks, kui me koos sõidame..

7 comments:

  1. Kalli sulle.Tubli ,valu ahvinägudele, ma tunnen ära oma tütre.Tuleks kohe appi lööma sulle ,aga suts kauge,Näe kuu tõesti möödas juba. Meil ka nagu natuke kevadisem juba,hommikuti linnukene laulab juba litt-litt-litt.....Kõike kena sulle,ikka mõtlen su peale ja ära siis vihmametsa pärdikutest päris tühjaks ka peksa.

    ReplyDelete
  2. Ma tahaks su pilte järjest printida, raamida ja seinale riputada. Nii värviline, niinii kaunis.
    AGA Tallinnas on imelised tumehallid solgi-jääkünkad :D

    ReplyDelete
  3. Hei neiu!
    See on hea kui sul on kiire ja huvitav ning see kõik küllastab ja palju.
    Nii see meie leheliigutaja peaks piltidest see viimane olema.
    Siis tead, et see sinu orhideelane hakkas uuesti õitsema mis sa mulle eelmine aasta kinkisid. Mu 13 lemmikust ei õitse vaid 2 :)
    Et siis suured ja tugevad kallid sulle siit lumisest Eeskülast (rahvamajast) kuhu hakkab vaikselt kevad kohale hiilima.
    Edu ja päikest!

    ReplyDelete
  4. Viimane on Argomemum..või miskit sellist.

    ReplyDelete
  5. aa, aitäh Sille :) ma enne ei näinudki seda.

    ReplyDelete