Saturday, March 12, 2011

Igav siin juba ei hakka..

Kuna soomlased on siin viimaseid päevi, otsustas Heikki meid eile õhtul välja sööma viia. Pärast õhtusööki viis ta meid ööklubisse. OOHOHHOOO. Oli see alles kummaline kogemus.Uskumatu, mida heteromehed siinses ülimalt homofoobses riigis omavahel klubis teevad.Isegi kõige agaramad geid kahvatuvad nende meeste valguses siin. Tantsupõrandal on peamiselt mehed..ja kus need alles tantsivad. Nagu filmis.

Lisaks oli siin öösel mikromaavärin. Kestis mõningased sekundid ainult. Väristas natuke maja ja voodit, aga ei midagi tõsist. Ükski asi ümber ei kukkunud, miskit katki ei läinud. Sügavama unega inimesed ei ärganud ilmselt ülessegi.Üldiselt pole siin maavärinate pärast muretseda vaja- niisama tudiseb natuke ja harva. Rahulik piirkond.

Mul on sõltuvus siinsetest punutistest. Kõik korvid ja vaagnad on nii ilusad. Pruunides, oranžides värvides..Tassiks kohe kõik koju kaasa. Paganad võtavad ainult nii palju ruumi.
Freerk ütles, et ma ei või enne Eestisse tagasi tulla, kui olen punutiste tegemise selgeks saanud. Rääkisin juba Edithiga (minu assistent), mina õpetan talle kudumist, tema õpetab mulle punumist. Ma ei tea küll, kust ma kodus banaanilehti saama hakkan, et edasi punuda, aa küll ma leian asedusmaterjali.

Aeg-ajalt on ikka selline- uskumatu, et ma siin päriselt olen-tunne! Elu on ikka imelisi juhuseid täis!

Muidu kõik ikka hästi..

2 comments:

  1. Tere ja kalli. vihjeks botaanikaaias kasvab igasuguseid lehti ja sul paks öine kolamine ju selge olema, nii et punu ,tütreke ,punu.Kalad käisid ka täna pesus.Hakkasid vastu küll, aga Piuks lükkas takka ja korras.Ikka ja ainult parimat sulle.

    ReplyDelete
  2. meil maal kasvab see korvipunumispaju, võime ju sulle sealt materjali anda:P

    ReplyDelete