Monday, March 28, 2011

crazy moth-lady..

Nooooo miks, nooo miks ma teile ei kirjuta!!!!???

Vastus jällegi lihtne ja loogiline, reedel ja laupäeval polnud voolu ja eile oli internett luku taga. Nagu Liisile kirjutasin ei taha internett küünlavalgel toimida. Ja isegi küünlad on siin kehvad. Küünal põleb 15 minutiga läbi, küünal või asi. Sulatasin mõned tuunikala konservikarpi ja tegin teeküünla. Palju asisem kohe. Jõudsin juba petrooleumlambi ka osta. Kui käisin tanklast petrooleumi ostmas, ostis üks härra endale kilekotitäie petrooleumi. Ma ei tea, miks ma küll raha kanistri peale kulutasin. Oleks ju võinud ka seljakotitäie osta :D

Ah, ma pean veidi kiruma ka. Isegi kõige helgemad pead ei ole kõige teravamad pliiatsid. Laostavad mind siin. Näiteks palusin ühel doktorandil endale Kampalast AAA laetavaid akusid tuua ja laadija ka. Tema tõi AA akud ja 2 laadijat. Noo mida, ma kirjutasin isegi paberile suurelt, mis mul vaja on.
Teiseks oli mul vaja puitu liblikakastide jaoks. Peter lubas organiseerida. Organiseeris ta jah. Ostis mulle 2 ruutmeetrit kvaliteedivaba vineeri ja kulutas hunniku raha transpordile. Lõpuks käisin ikka ise laupäeval linnas ja ostsin vajaliku laua. Räägi sa või ei räägi, ei nemad siin aru saa, et asjal ja asjal on vahe. Ei tea, kuhu ma need AA patarei toppima peaksin, kui mul on AAAsid vaja. Noo ja seleta siis pärast raamatupidamisele, et üks on loll ja teine lasik ja mina pean üski rabama...Paganas!

Ja mu kokk üritab minust ka korralikku Uganda naist teha. Suutis mulle nädalaga liitri toiduõli sisse sööta. Täna tuli tühja kanistriga, et näe..jälle juurde vaja. Jummel-jummel. Tõsi ta on, et õli kulub leivakeste tegemiseks jne, aga noo liiter õli nädalas. Oh jah. Vähemalt maitseb kõik hästi, liiga hästi...

Mu usakatest naabrid on ka toredad. 3 uurivad šimpanseid ja pildistavad ja üks uurib kuldset kassi. Toredad ja sõbralikud inimesed. Professionaalsed fotograafid. Vaatasid mu fotokat ja ütlesid, et päris hea. Loomulikult, neil on küll palju paremad, aga minu kohta hea. Tulevad siin naerma minu pisikese fotoka üle. Saab vähemalt normaalset inglise keelt harjutada. Kohalike inglise keel on umbes, et I are Sille.

Ja korvipunumine läks ka täna lahti. Täitsa tore tegevus. Mu assistendil on ka juba 5 rida sallist kootud. Ta on ka nii vaimustuses. Kohalikud naised vaatasid mu korvialged täna üle, nad vist ei oodanud, et ma osav olen. Aga taaskord..olen osav.

Lariamil pole ikka mulle vist erilisi mõjusid. Ootan ja ootan, millal kõrvalnähud tuleksid, aga ei midagi. Osad näevad pärast ravimi võtmist õudukaid ja hallukaid. Ma lappasin terve öö pärast ravimi võtmist kassipoegi ja kutsikaid ühest kohast teise. Polnud väga hirmus. Fiskarsi kääre näen ka unes. Väikseid oranže, täpselt need on mul veel puudu :D

Aga üldiselt on siin elu ilus. Ainult kui mitu tundi metsas röövikuid lehtede küljest otsida, on endal ka lõpuks rööviku nägu peas juba.

Aga jah, ilm on ilus,töö on loov, maastik on lummav, toit on hea ja inimesed on ka huvitavad. Kui tagasi tulen, hakkan vähemalt korra nädalas Toomase kabineti ukse taga kraapimas käima, et ta mind tagasi saadaks :D

Ja üldselt pole vaja muretseda, kui ma ei kirjuta, sest siin on lihtsalt elektri ja internetiga kehvad lood. Küll ma annaks teada, kui midagi tõsist oleks juhtunud. Senini olen aga ikka rõõmus ja roosa.

No comments:

Post a Comment