Monday, March 7, 2011

päev 26..ma arvan

Täna oli kena päev metsas. Leidsin mõned uued vaksikud ja tegin sinasõprust ahvidega. Olid teised nii uudishimulikud, et suisa järgnesid mulle, kui eemale läksin.
Ema kleidi sain ka kätte. Arvan, et selles kleidis on ema üle valla tegija :D. Ja proovigu ta seda mitte kandma hakata.
Lisaks tõi Isaiah väikese ämbliku meile täna. Küsimuse peale, kas sellised tegelased on metsas ka, vastas ta rõõmsalt, et mitte alati. Jei! Ma hakkan kapuuts silmini ja saapad põlvini nüüd igastahes metsas käima.

muidu endiselt muutusteta.




6 comments:

  1. Tere sa mu rõõmurullike.Siin sinu on alles ema.Usu ma kijutasin kõik köögiseinad kirju täis aga aadressi polnud. Lõpuks pats kena tüdruk halastas mu peale ja siin ma siis toksin prooviks.Usu hirmsasti ootan oma kleiti,kohe lennujaamas panen selga.Palju kallisi sulle.Ole ikka vahva edasi.Sind hirmsasti igatsev emme

    ReplyDelete
  2. Pildid lähevad aina paremaks. :)

    ReplyDelete
  3. Tore, et sul hästi läheb.Lõpuks jõuab meilegi kevad.
    Esmakordsel ekvaatori ületamisel tuli täita ka mingeid rituaale,kuidas sinul see toimus? Läbisaamine ahvidega tuyndub hea olema, kas oled mõnega juba "sina" peal?
    Head Naistepäeva soovivad tädi ja onu!

    ReplyDelete
  4. Mingeid erilisi rituaale ekvaatori ületamisel ei toimunud, ainult usin pildistamine.
    Ahvid siin ikka käppa andma ei kipu, aga meeletult ära ka just ei põgene. Meeldivad tegelased (va paavianid).

    ReplyDelete
  5. Head naistepäeva!
    Muide, see ämblik eriti armas. Kui suur ta mõõtmetelt on?

    ReplyDelete
  6. Naistepäeva jah!
    Armas ämblik jah. Ta oli sinna 15 cm kandi oma koibade läbimõõduga. Paras jurakas, mitte naljaämblik..

    ReplyDelete