Wednesday, March 2, 2011

täna triikisin sokke...ilusti mõlemalt poolt.

Lisaks sokitriikimise veerandtunnile oli ka täna lõpuks korralik sadu. Nüüd suisa nii külm, et istun jope seljas ja värskelt triigitud sokid jalas. Ma olen ikka siiani ise enda riided pesnud ja triikinud. Meil on küll vastav naisterahvas selleks, aga minu süda ei luba enda musti sokke kellelegi pesemiseks anda. Oleks, et ta peaks need ainult masinasse pistma, aga ei. Siin pestakse pesu enda väikeste käekestega..minu käekesed saavad mu pesu pesemisega hakkama. Ega mul siin pole tohutut garderoobi ju kaasas.
Paavianid sõid osa mu herbaariumist ära. Krdi ahvid. Ajasin neid luuaga taga, aga kätte ei saanud. Mu herbaariumil läheb siin üldse kehvasti, kuna siin riigis ei ole sellist asja nagu laste joonistuspaber saada. Koopiamasina paber on aga liiga niru taimede kleepimiseks. A3 fromaadist ei tasu unistadagi. Täna proovisin A4 koopiapabereid kokku õmmelda, et oleks tugevam, aga ikka jääb selline ludu. Kardan, et lehed pudenevad sealt küljest kohe ära. Homme veits rohkem aega, eks siis vaatan, mis mu herbaariumist saab, kui üldse midagi saab. Koopiapaberil teda transportida ei anna igastahes,

BBC filmimehed tulid täna siia, et šimpanseid filmida. Tulid enda uhkete jeepidega kohale, tagurdasid künkast natuke alla ja üles enam ei osanud tulla. Täisgaasil kaevasid pool küngast üles, rattad all ringi käimas... oh jah. šimpanseid pole ma ka ikka näiud. Hoian ühel viigipuul silma peal, seal peaks varsti viljad valmima..siis saab ehk ka šimpansit näha.


Uganda valitsus saatis täna sõnumi, et on oodata pikka põuaperioodi, millega võib kaasneda näljahäda. Ehk siis õpivad enda toitu rohkem hindama. Selline raiskamine ikka siin...häbilugu.

Jogurtipuudus on. Kolm nädalat ilma igasuguste piimatoodeteta. Vähemalt snikersit müüakse siin..nii et magusahäda mul pole. Liha saab ka igas säägikohas suht poolmuidu. Sööme siin ainult üks kord päevas korralikult..nii et kõht on õhtusöögi ajaks ikka suht tühi juba. Ostsin endale 500 šillingu eest 3 kilo bannane. (1 euro on 3000 šillingut, tehke ise arvutused).. nüüd nosin neid. Ma pole lihtsalt harjunud röstsaia peal elama, nagu soomlased.

Aga muidu olen endiselt rõõmus ja roosa. Ema lubas suuresti mulle kirjutada..pole veel siiani ühtegi kirja saanud. Noo on alles ema..

6 comments:

  1. mida see söögiraiskamine endast kujutab?

    ReplyDelete
  2. Vaat kus on siis lugu seal. Eks see eesti külm on ka sinna jõudnud - kui sul jope seljas ja külm :P. Ja usu enne seda kui jõuad tagasi jõuab ema sulle kirjutada. Tal ju tegemist palju ja väike ööliblikas ka seal lendleb. Aga banaani võtaks sellise raha eest palju palju.
    Aga edu j päikest sulle! Kalli kalli :)

    ReplyDelete
  3. Kas e-hääle said ka antud? Tänases Postimehes kirjutas, et hääli on antud kokku 106 erinevast riigist, sealhulgas Ugandast ja tekkis kohe küsimus, kas me teame, kes Ugandas hääletas :D Igatahes jõudu sulle ja vihma teie põuastesse päevadesse. Meil ka ehk nüüd lõpuks hakkab soojemaks minema.

    Kristjan

    ReplyDelete
  4. eih..mina pole hääletanud kahjuks. pole olnud aega hääletamisele mõelda, käed liblikaid täis pidevalt..

    ReplyDelete
  5. söögi raiskamine kujutab endast seda, et toitu serveeritakse vaagnaga..ükski mõistlik inimene ei jõua seda ära süüa..ja ülejääk visatakse minema.

    ReplyDelete
  6. Hei neiu! Kas sa tead, et sinu kingitud orhidee on omale kaks õiekest külge ajanud :)
    Päikest!
    Kalli kalli

    ReplyDelete