Wednesday, March 23, 2011

..ja kaamelike rühkis läbi päikselise paduvihma toidukoormaga külast enda majakese poole

Täna käisin siis esimest korda peaaegu iseseisvalt külas enda toiduvarusid uuendamas.
Küla on umbes 45 min kõndimise kaugusel. Vist juba mainisin, et üritan nüüd toitu rohkem kohalike käest osta. Seda peamiselt põhjusel, et ma olen liiga kitsi, et kulutada 25 eurot taksoga linnas käigu peale, kui kogu toit maksab nädalaks vähem kui 10 eurot. Ühe tädi käest saab ube, teise käest tomateid, kolmada käest mune. Kõik tädikesed elavad umbes 200m raadiuses külas, aga kõige ostimine võtab ikka tunnikese vähemalt, kuna kõik toimub lihtsalt niiiiiii aeglaselt. Poolele kraamile ma muidugi nime ei oska anda, mis ma ostsin. Ja kogu kraamiga tuleb ju kuidagi tagasi ka jõuda...Ja nii olengi ma kaamelike. Vb järgmine kord tulen mootorrattaga külast tagasi. Ühe euro ma raatsin maksta selle vaeva vältimiseks :)

Maavärin oli ka jälle.

Piltidest siis: liblikaromanss ja kaamelikese koorem. Koorem maksis umbes 4 eurot.

2 comments:

  1. Mis see on mingi mototakso versioon ühe euro eest või? Tee pilti!

    ReplyDelete
  2. motokatakso jah. mul vist miskit on kah juba pildil. aga ma kõike ei saa ka ära näidata, muidu pole tagasi tulle miskit huvitavat.

    ReplyDelete