Tuesday, March 22, 2011

:)

Minu kõrvu kostusid jutud, et Eeskülas jagati täna torti. Palju õnne minu suurele väiksele Mugulikule!

Muidu oli toimekas päev. Panin enda Liblikapaleele välisvalgustuse, kuna kohalik valgustus ei tööta ja ega seda kuupäeva ei tea, millal elektrik tuleb. Pühksin natuke ka räästa alust, enne sinna turnimist. Pühkisin nii hoolsalt, et suuur kameeleon kukkus ka alla. Sihuke plärts käis, et mõtlesin korraks, et nüüd kokkus lõhki. Aga ei..vahtis mind natuke kurja pilguga ja siis siblis mööda seina räästa alla tagasi.

Umbes 30pealine paavianikari jooksis ka täna mu maja taga ringi.

Ja uues majas on täitsa mugav. Olen igati rahul. Ainult kuivkäimlas käimine on alati natuke hirmus. Mitte, et ma kuivkäimlaid kardaksin (maalaps ikkagi), aga kuivkäimla kujutab endast majakest mille põrandas on auk, mille sügavus on Heikki väitel kuni 4 m. Mu kõrgusekartus tuleb lihtsalt mängu...

2 comments:

  1. Hei neiu!
    Et siis lugu selline, et Evle Lysile sain kallid tehtud sinu poolt ja sellega hästi! Aga mugulik ta ei pidavat olema - ning ta oli üllatunud, et kuidas sina seda ei tea.
    Martini saabumine tordile oli meeldiv üllatus ja Evle jooksis Martinile sülle ja oli niiiiiii liigutatud sellest - muidugi tekkis tõsine probleem kui Martin ära tahtis minna. Evle oli pärast vabatahtlikult oma toas - lõpuks tuli tal tordi isu tagasi.
    Lahe on su kirju lugeda ja tunda vaid rõõmu sellest, et sa seal oled kus oled. Jah tõsi igatsus on aga saame hakkama. Ja et täna juba märtsi lõpp siis varsti ju mai :):):) siis oled tagasi. Ja siis plaani kohe nädal vähemalt meil.
    Päikest, edu, kalli kalli!

    ReplyDelete
  2. ma plaanin selle nädala pärast kooli lõppu. Arvan, et kui Eestisse saabun, siis kohe ka Tartusse kaon.

    ReplyDelete