Tuesday, September 17, 2013



17.09.13
Head pulmaaastapäeva meile!






Lõin täna kogemata enda toa ukse liiga kõvasti kinni. Kohe pärast ukse sulgumist käis üks plärts. Geko kukkus nagu tatilärakas seina pealt alla. Vaatas mind solvunult ja jalutas toa nurka minema...Vabandust sõbrake.
Teine gekoteemaline uudis on see, et ühel „mu gekodest“ on pojad. Toa seinal siblivad pisikesed peaaegu mustad gekolapsed, keda on tore kiusata, sest nad ei jõua veel eest ära joosta. Üldse on üheks mu lemmiktegevuseks siin igasugu sisalike laadsete toodete kiusamine (vähemalt 4 eri liiki pesitseb siin jaamas), sest nad arvavad, et nad on nii hästi enda taustaga ühildunud ja nii üllatunud, kui ma neid katsuda üritan.
Lõpetasin umbes 15 min tagasi töö (u 2 h on juba pime olnud). Olin mina peadpidi põõsas viimast sobivat lehekest enda röövikutele otsimas. Näoga metsa poole ja seljaga uurimisjaama suunas. Haarasin rõõmsalt enda lehekese ja pöörasin ümber ning pidin peaaegu südamerabanduse saamas, sest seljataha seisis mees automaadiga. Öövalvur pagan. Elevandid on siin samas lähedal juba viimased ööd-päevad olnud ja eks ta tuli nüüd mind omaarudega kaitsma, noo aga oleks siis võinud köhatada või jalgu trampida moe pärast. Must mees, mustas öös, automaat näpus. Hea, et ma elevantide suunas jooksu ei pannud selle peale.

Rõõvikud...
 



1 comment: