Wednesday, September 4, 2013



03.09.13
Alustama pean sellest, et krdi külm on siin! Toa termomeeter näitab praegu ainult nappi viitteist kraadi ja päikest pole ma siin veel üldse näinud. Troopika või asi!
Reis siia läks üldiselt kenasti. Tänud Karinile, kes mind truult saatma tuli (mis sest, et paar minutit liiga hilja)! Paha lugu on see, et kui mina elan veel need mitmeteisttunnised reisid siia üle, siis mu tagumik ei taha sellest enam midagi kuulda ja keeldub koostööst tundide kaupa istumise osas. Ma ei tea, kuidas talle öelda, et tal on viis sellist istumismaratoni veel ees sellel aastal. Atomaatne ja kiire self check-in võttis lennujaamas aega tubli 30 minutit- tõhus-väga tõhus! Estonian ari enam lennukis heeringaleiba ei anna, üldse midagi ei anna- pettumus!  Kõik muu ok.
Tulime eile siia minibussiga, mis Heikkil tellitud oli. Asi algas sellega, et juba tuttav bussijuht tahtis mulle taasnägemise puhul komplimenti teha ja teatas mulle rõõmuga: Oh, Shiella..you are really getting fat! Good! Mmm..muidugi good.
Teine omapärane seigake oli see, et meid pidas kinni liikluspolitsei. Dialoog politseiniku ja bussijuht Francise vahel oli umbes nii:
P: Kas ma saaksin teie load ja kehtiva reisijateveotunnistuse?
F: Need on mul kodus. Aga mul on need olemas.
P: Miks teil need kodus on? Need peavad kaasas olema!
F: Noo..mul on need olemas küll, aga lihtsalt kodus. Aga ma olen juba üle 20 aasta juht olnud.
P: Kuidas ma peaksin seda teadma, et teil need on? Nii ei sobi. Ma pean teile trahvi tegema.
F: Ma toon järgmine kord kui mööda sõidan load näitamiseks ära. Ausõna!
P: Ma ei saa teie asusõna uskuda. Ma teen teile trahvi ja siis võte edasi sõita.
F: Noo..ma toon teine kord!         
P: Kui teil load on, siis öelge, mis kategooria load teil on?
F: Mul on neid kolm.
P: ..ja need oleks?
F: Mul on neid kolm! Ma ei mäleta, mis need täpselt on.
P: Noo nii ei saa. Te ei oska lihtsale küsimuselegi vastata.
F: Mu paberitega on kõik korras!
P: Ei, nii ei saa! Öelge oma nimi ja ma kirjutan teile trahvi!
F: Ma ei taha trahvi.
P: Ma pean teile sellises olukorras trahvi tegema.
F: Ma ei taha teie trahvi!(Francis libistab käigu sujuvalt sisse ja sõidab minema. Politseinik seisab nõutult teeääres edasi). (Võimalik vaid Ugandas :D ).

Aa..ja kas ma juba ütlesin, et siin on külm!!!!
Muidu kõik ok, peale selle pisiasja, et külm on ja ei ole ei lendavaid tegelasi ega ka röövikuid. Taaskord..aastaajad on sassis ja ma olen siin mõni nädal liiga vara.  Muidu tegelen praegu sisseelamisega ja asjade tööle seadmisega (..ja puuviljade mugimisega).  Paavianid ja sipelgad on kahjuks endiselt olemas.
04.09.13
Öö oli ikka üle mõistuse külm. Värisesin 1.30ni kahe teki all, villased sokid jalas ja pikavarukaga pusa seljas.  Siis kobisin üles ja panin pusa alla veel särgi ja jalga lisaks põlvikud. Siis sain kuidagi öö üle värisetud. Tänane päev on oluliselt parem juba olnud. Mõni tund oli päikest ja korraks oli isegi nii soe, et teksadega hakkas palav. Praegu on juba kell 21 läbi ja hakkab jälle üsna jahedaks kisuma. Ilmselt tänane öö nii külm ei tule. Aa..kui te mõtlete, et miks mul toas nii suht sama külm on kui õues, siis selle pärast, et siin klaasist aknaid ei ole-lihtsalt võrk aknaava ees. Tänane päev on üsna tihe olnud. Seitsmest ringi tegutsenud ja praegu pärast teile kirjutamist, läheb veel 2 tunnikest umbes. Sammulugeja näitab 23000 sammu ja arvan, et 2000 tuleb veel vast juurde.
Killuke tänasest päevast- vestlus minu ja Heikki vahel.
H: Oota, Sille, kas sa oled ikka veel Holm?
S: Ee...mis mõttes?
H: Noo sul peab ikka väga hea abikaasa olema, kui sa ikka veel Holm oled. Sa oled ju koguaeg kusagil ära.

Meeri kadedaks ajamiseks mainin, et täna kingiti mulle külas suur kobar banaane tagasiolemise puhul.
Heikki teab, kuidas tüdrukut õnnelikuks teha!

1 comment:

  1. Tunnistan ausalt, et su jutuke ajas mind siiralt naerma. Aitäh lõbusa lõuna eest!

    ReplyDelete