Thursday, September 12, 2013



11.09.13
Tuhanded kilomeetrid ümarduvad nulliks, kuud taanduvad sekundeiks. Sa oled mu kõrval, minuga.



12.09.13
Uudist suurt ei miskit. Mul on endiselt pärast kahte suurt mürgitamist kirbud- nii et päeva sisustab lisaks tööle ka enese kratsimine. Tegevus seegi.
Täna mängisin elektrikut, kuna mu autoakult toimiva lambi üks „näpits“ oli müstiliselt mind vahepeal hüljanud ja teine keeldus akust enam kinni hoidmast. Õnneks leidsin näpitsad, mille juhe oli nende küljest osaliselt lahkunud ning pärast mõningat kaablipuhastamist ja isoleerimist saigi kahest mitte toimivast asjast üks toimiv asi. Läks hästi, kuna erinevalt kohalikust kõrgharidusega elektrikust suutsin mina plussi ja miinuse juba esimesel korral õigesti ära ühendada. Ise olen rahul.

No comments:

Post a Comment