Tuesday, September 10, 2013



10.09.13
Tänast päeva on peamiselt sisustanud kirbutõrje tegemine ja kohaliku mobiilivõrgu siunamine.
Juba kahel hommikul olen ärganud ärasööduna. Saabudes ostsin küll oma isikliku teki, et siti-satikaid välita, aga kuna siin on nii külm öösiti olnud, siis pidin kohaliku teki ikkagi lisaks võtma.  Noo ega ma pole kindel, et need kirbud just on või et nad ainult teki sees on, aga keegid söövad mind igastahes usinalt. Mürgitasin põhjalikult enda voodit, riideid, tuba ja sh ka ennast, nii et eks homme hommikul ole näha, kas elus olen mina või kirbud.
Jätkub ka mobiilivõrgusaaga. Saatsin Isaiahi täna siis uuesti linna, et uurida, kuidas ja mis raha eest selle Euroopasse helistamise paketi saaks. Isaiah tuli tagasi lihtsalt uue kõneajaga ja ühe koodiga, millega saan võrguteenuste seast endale paketi valida. Põhjus miks seda kohapeal ära ei tehtud, oli see, et nad ei teadnud,mis riik on Eesti. Noo ma ei eeldagi, et keegi seda teadma peaks, aga kui ma palun küsida Euroopasse helistamise teenust ja riigiks on Eesti, siis võiks nagu ära ühendada, et juu siis Eesti on Euroopas. Ühesõnaga..toksisin selle koodi sisse, et saaks Euroopasse helistamise teenuse valida, aga näe..mida pole, on Euroopa riigid. Hongkong, Singapur, Canada jne..aga ei ainsamatki Euroopa riiki. Helistasin siis klienditeeninduse numbrile, sõimasin neid olematu teenenduse pärast ja küsisin, et kuhu mu raha  kadus. Selle peale toru otsas olev noormees vabandas, et nad ei teavitanud mind õigeaegselt väiksest hinnatõusust..nimelt maksab Eestisse helistamise minut nüüd 28000 shillingut endise 400 asemel. Oi..tõesti ainult 9 euri minut? Vabalt...
Eesti numbrit kasutades on vist 3-4 euri minut.

No comments:

Post a Comment