Thursday, February 17, 2011

oh seda aeglust

kõik on siin niiiiiii aeglane..niiiiiiii aeglane. ja ma ei räägi lihtsalt internetist. need kes ootavad, et ma skypeiga neile helistaksin..võivadki siin ootama jääda, sest ühendus ei võimalda seda.
internetti saamine on siin katsumus. eile seletasin siinsele netitädile, et peaarvuti tuleb tööle jätta, et wifi leviks (siin mingi kahtlane süsteem). seda ta ei teinud. siis kutsuti ta tagasi, et ta arvuti sisse lülitaks (ainult temal oli selle ruumi võti). siia tulek võttis tal kolm tundi aega. täna oli võrk kokku jooksnud. tegin süsteemile restardi ja läksin toast läpakat võtma. selle aja peale oli tädi kõik kokku pannud ja punuma pistnud. ja muidugi võttis teistel ma ei tea kui palju aega, et välja mõelda,kuhu suunas tädi läks. niisiis jooksin enda kallites vagabondi sussides tädile pimedas öös järgi, et taaskord intrnetti saada. pärast 10 min kohalikus keeles valge inimese üle naermist sain ruumi võtme..ja lonkisin tagasi, et seda kirja kirjutama hakata. on alles elu..
Liisile niipalju, et ibu baasil valuvaigisteid on siin 100 tükki 1 euro eest. ja antibioootikumide karbi saab ka 1 euro eest. ja malaariaravim oli ka kordades odavam.
Mis siis muidu.. käisin täna linnas ja tüdrukute ühte kraatrijärve vaatamas. keegi ei oska ainult öelda kohalikest, mis kraater see on, kas meteoriidi või vulkaani
silma järgi pakuks meteoriiti, aga ma ei tea. palkasime teveks päevaks 30 euro eest endale takso, kes ootas meid igal nurgal ja sõidutas. 5peale kannatas sõita küll nii.
kui teil on seal külm, siis siin oli täna tohutult kuum. minesta või ära. ikka väga kuum. siin pole juba pikalt sadanud, nii et kõik on kuiv ja tolmune. väga tolmune.õhku polnud. ööd on õnneks jahedad, nii et magada saab hästi. isegi külm on olnud, aga mitte nii külm, et tekki hankida juurde.padjad on siin suured poroloonipallid..oma 20 cm kõrged. mina magan sainalinaga igastahes.
kas mu volli on veel alles? Raido arvas, et ta juba ära külmunud.

tegelt võib mulle helistada ka, kui väga mure on. kohalikul numbril kõnede vastu võtmine on vist peaagu tasuta. leviga on siin nagu on vahepeal.. aga nr on +256778502868. seda ma ei tea, palju teile mulle helistamine maksab. kohalikul nr teile helistamine on u 50 eurosenti minut.

netti saan siis, kui suudan tädile selgeks teha, et arvuti tuleb tööle jätta, et wifi leviks.

No comments:

Post a Comment