Monday, February 21, 2011

kameeleonid on lahedad..

20.02.2011
Kuidas veeta enda pühapäeva varahommikuid? Loomulikult metsas, tutvudes sekundaarse metsa arengujärkudega. Tegelikult oli mul plaanis magada, aga läks nii nagu alati. Vähemalt sain teada, et mul on võhma 4,5 tundi lämbes vihmametsas rühkimiseks.
Lõpuks leidsin ka inimese, kes oskas vastata, kui kõrgel me merepinnast umbes asume. Peaks olema 2000 m ringis. Pole ime siis, et mul kops koguaeg siin kinni on.
Täna külastas meid ka esimene troopilise tormikese moodi asi. Väike teine oli, aga andis vähemalt aimu, mis siin saama võib hakata. Lahe.. Vihmad on alanud.
Valimised on ka selleks korraks läbi. Võitis endine president, kelle nime ma ka parema tahtmise juures kirjutada ei oskaks. Igastahes möödus kõik suhteliselt rahulikult.
Praegu topin jälle vaksikuid topsikutesse. Lootsin teisi rohkem tulevat peale vihma, aga ei tühjagi. Külm on ka, vb selle pärast. Istun suisa jopes. Julgen arvata, et sooja on ainult 14-15 kraadi. Ikka soojem, kui mu korteris kogu talve jooksul on olnud...
Kõik on siin nii varajase eluviisiga. Ärkan hiljemalt 7. Terve päeva on kuumuses toimetamist. Tavaliselt minnakse 21st magama, mina püüan siis veel tegelasi...Öine eluviis mulle sobib, ainult hommikul tahaks magada.
Teen veits tööd nüüd...

No comments:

Post a Comment