Sunday, February 6, 2011

suvel ostan lumelabidat, talvel putukavõrku..

Kui mul suvel õnnestus suure kauplemise peale siiski 30-kraadise kuumaga endale lumelabidas hankida, siis talvel putukavõrku mulle ei müüdud. väideti, et pole hooaeg..noo kuidas kellelegi. Ehk õnnestub hankida Ugandas.
Asjalood on siis nii kaugel, et varsti tuleb minema hakata. Vajalik kraam enam-vähem olemas, nüüd vaja ainult see kõik kuidagi kokku pakkida. Endal on mul üsna tagasihoidlikult asju, aga varustust on mul selle eest rohkem kui ma tassida jaksan. Nalja hakkab veel saama. Liinil Tallinn-Amsterdam on mu lubatud pagas 20 kilo..nohh..ma arvan, et mul on seda tugevalt 40 + kanti...oi-oi. Vähemalt ei pea ma seda kraami seljas Tartust Tallinnasse tassima, sest hea inimene Meeri on nõus väikese tiiru tegema. Olgu kiidetud sõbrad!
Eile käisin Tallinnas. Buss sõitis 2 korda lennujaamast läbi. Veitsa halb hakkas juba lennujaama ja lennukite nägemisest. Arvan, et kolmapäeval peavad Liis, Meeri ja Karin mind autost jõuga välja tirima, mitte et ma kardaksin, aga hirm on küll :) Lendamine ongi ilmselt suurim mure mul praegu, muud nagu väga ei pelga.

No comments:

Post a Comment