Friday, February 11, 2011

eestis juba vannitoas sisalikud ringi ei jookse

täna oli poodlemise päev.käisime ma ei tea kui palju poode läbi. Kampalas on enamus pisikesed putkad, aga on ka paar suuremat kaubamaja. mul oli vaja sellist lihtsat asja nagu termomeeter...sa saad siin osta kirstust banaanini vähem kui 10 min jooksul, aga mida neil pole, on termomeetrid. lõpuks ühes 1korda 1 meeter meditsiinitarvete poest sain endale piiritustermomeetri 3 euro eest.
lõunaks sõin 2 eurost kitsepraadi. roog toodi lauale vaagna peal. ports oli nii suur, et sellest oleks saanud vabalt 3 tavalist söögikorda. jõudsin ainult väikese osa selles kuumuses ära süüa. toit oli väga hea, aga näljahädast siin küll rääkida ei saa, sest kohalikud jätsid ka pool praest söömata. toitu ikka raistakse mu meelest.
õhtuks sõin kala, see oli juba kallim, sest sõin hotellis. ports oli ka väiksem ja poolest kalast pool oli suur pea. aga hea oli ikka ja kõhu sai täis.
valimised on siin natuke kriitiline aeg. tulin siia teadmisega, et valmised on mai lõpus, aga võta näpust..on hoopis nv-l. sattusin täna ühe suure kampaania juurde. u 7000 inimest karjusid ja juubeldasid kõne pidaja peale. veits hirmus oli, aga siiski rahulik. siinsed inimsed on rahulikud.
midagi eriti rabavat täna ei teinudki. aeg kulus autoga mööda linna sõitmisele ja termomeetri otsimisele. aga tore on siin ikka. täitsa meeldib ja ma arvan, et väljaspool pealinna on veelgi toredam. homme läheme siis rahvusparki, kuhu ma järgmiseks 3ks kuuks jään. ei oska öelda, millal uuesti netti satun. vb saan juba ülehomme, vb järgmisel nv. sõltub kui hea ühendus seal on või ei ole korra nädalas hakkame ikka linnas käima, nii et saan miskit kirjutada teile. sõnumeid saab ka mulle saata, kellel väga vaja mind kontrllida. aga üldiselt pole muretseda vaja.
jõudsin elie Martinile kiidelda, et ma ei lähegi siinsetest sääskedest paiste...vara hõiskasin. olin vist öösel jalad moskiitovõrgu alt välja siputanud...ja oi kui paistes nad hommikuks oli. õnneks on siin apteegis suht sama kraami mis eestis müüa, nii et ostasin mingit allergiasalvi. ostsin enda malaariaravimite varu ka siit ära. eestis ostsin 12 päeva rohu 22 euri eest, siin kuu oma 7 euri eest. on vahe sees küll. täna võtsin esimese ravimi ravimi, mis võib hallukaid põhjustda, sisse...eks siis ole näha. arvan, et mind ei mõjuta see värk. aa kui ma järgmine kord kirjutan, et liblikad jälitavad mind ja tahavad surmutisse ajada, siis ilmselt sain kkagi hallukad endale.
aga järgmise korrani siis..millal iganes see ka ei oleks. PS: Meerile tänud vollu pildi eest. ja pange korteris sooja juurde, kui külmad ilmad on, et torud jäässe ei läheks.

aga järgmise korrani siis..

2 comments:

  1. Külm on, krdi krdi külm on... no siin vähemalt

    ReplyDelete
  2. Hea on sinu kirjutisi lugeda Sille. Täna läksid (13.02)külad ära (nad tervitasid sind) ja seega ärkasin vara ning sain teada, et õues on -23kraadi uhh külm aga ilm väga ilus :). Ole tubli ja kalli sulle!

    ReplyDelete