Wednesday, February 23, 2011

kus ma alles jooksin, sõnnikumardikas kukil...

Vahepeal on mul kõik kenasti läinud. Metsas käinud, röövikuid kasvatanud, liblikaid kogunud ja tapnud. Ühesõnaga tavalised tegevused.
Eile käisin külas endale banaane ostmas ja Peteril külas. Näitas uhkusega enda fotosid ja maalappi, kuhu kavatseb maja ehitada. Vihma kätte jäin ka. Siin on nüüd lõpuks vihmaperiood alanud. Iga päev iga sajab mõned korrad.
Ja selle üle on mul ka hea meel, et lapsepõlv sai koerakuudis mängides ja lehmakünas ujudes veedetud, sest kui kõigil teistel on igast terviseprobleemid, siis mina olen rõõmus ja roosa. Olen metsas koos teistega nende valmistatud sööki söönud ja kohalikke pirukaid ka muginud..ja pole ikka häda midagi. Teised desinfitseerivad iga tund käsi ega söö isegi midagi toorest..ja ikka püsti hädas. Vb panustab mu tervise tugevusse ka tudengipõli, sest tavaliselt on esmaspäeval valmistatud söögi käest võimalik juba reedel tappa saada.
Heikki (Soome professor) ka ikka nalja ei mõista. Ütles, et paneb mulle valguspüügiks süsteemi püsti ja ikka pani ka. 250-ne pirn särab 10 m kõrgusel nüüd ja tõmbab ilmselt pool Sudaani ka liblikatest tühjaks. Lord of the moths... Vaksikuid pole veel nii tohutult, aga eks nüüd hakkab koos vihmadega neid rohkem tulema. Selle eest on igast muid mutukaid. Ja mutukad ei ole siin väiksed. Kui mõni seljale hoo pealt maandub, on tunne nagu oleks keegi lahtise käega virutanud. Eile otsustas üks sõnnikumardikas minuga ratsutada. Aga ma jooksin ja kilkasin ringi. See ei ole ka mingine tilluke mardikas. Nüüd on ta päikese käes kuivamas...

Võtsin endale lemmiklooma. Leidisin ühe krapsaka 2cm karvadega päevaliblika rööviku. Hullult hakkamist täis tegelane. Nüüd kasvatan teda oma lõbuks. Raudselt tuleb hull peletis temast välja..

Reedel lähen savanni. Üritan mõne assistendi ära osta, et ta nv mu liblikaid ja röövikuid karjatama tuleks. Pühapäev on siin ikkagi püha päev, aga noh..ehk suudan veenda. Heikki rendib meile bussi ja tal on telgid kaasas. Ega ma ilmselt pärast sinna üksi minna nii kui nii ei saaks, nii et kasutan juhust. Saab sebrasid ja muid tegelasi ka vaadata. Tundub tore..

Mh..mis siis veel. Polegi nagu midagi eriti uut rohkem. Vaikselt hakkab toimetuste rütm tekkima.

Aga natuke troopilist sooja teile sinna lume keskele..
..ja tänud Liisile ja Meerile.

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Väikesed katsetamised, et sulle siis rohkem kirja kirjutamist oleks :) Edu päikest!
    Eelnev susserdamine ka minu tehtud vabandan :)

    ReplyDelete
  4. Ma täna salaja kuulasin pealt ja sain teada, et Volts on seoses jahenenud elukeskkonnaga oluliselt karvasemaks muutunud.

    Ja sa veel väiksena pirisesid, kui sind liivahunnikusse pistsime, nüüd on vist õige aeg tänusõnadeks :D

    ReplyDelete