Saturday, February 19, 2011

...

19.02.11
Kuumus ja teine elurütm hakkavad vist mõjuma. Üsna väsinud on see olemine. Lähen magama umbes 1,5 tundi pärast teisi ja ärkan 30 min varem. Aga jah, ilm on siin ka ikka väga kuum olnud viimastel päevadel. Täna oli õrn vihmalootus, aga sadas ainult paar piiska. Üritan vaatamata kõigele ikka toimetada: valguspüük, röövikute kasvatamine, puude-põõsaste õppimine jne.
Internetitädi ei saanud ikka aru, et peaarvuti tuleb tööle jätta. Lülitas aga rõõmsalt arvuti nädalavahetuseks välja. Noo kui juhm võib üks inimene olla...
Tagasi tulles on mul umbes paartuhat pilti ahvidest. Neid siin ikka kohtab, aga pildile on raske tabada. Hüppavad vilkalt ringi. Eile lõunasöögi ajal oli antiloop meelelahutuseks, õhtusöögi ajal kratsis üks paaviani-härra veetlevalt ja põhjalikult enda mune. Telekat pole vajagi.
Langesin juba puukide ohvriks. Oli teine rõõmsalt juba pesa mu kaenla alla teinud. Ma parem ei taha teada, mis haigusi siinsed puugid kannavad...
Sain endale isikliku ahistaja ka juba siin. Ma ei tea, kes ta on, või kust ta mu nr sai..aga muutkui helistab. Ikka igal mandril peab mõni selline mulle külge end haakima. Ta pole vist tigeda valge naisega enne kokku puutunud.
Muidu kõik endiselt hästi.

1 comment:

  1. Hei neiu!
    Mõeldes sinule võtsin täna ennast kokku ja käisin suusatamas  kõik luud ja liikmed on terved!
    Pärast tegin ahjus liha ja kartuleid – nämm nämm.
    Täna oli meil väga ilus ilm (mõnus talvine).
    Ikka on hea lugeda, et sinul kõik enam vähem OK (ka Reix loeb ja elab sulle kaasa).
    Kalli kalli sulle ja ole ikka tubli!

    ReplyDelete