Tuesday, April 12, 2011

Matt autot juhtides: " Hold on to your eggs, ladies!"

Internetiga on siin kohe väga kehvad lood viimasel ajal. Ajab kohe närvi mustaks. Küll pole netti, küll pole netitädi. Täna õnnestus netti pääseda ja siis kohe taheti mult 15 dollarit kah. Pole veel maksnud, ehk õnnestub kõrvale hiilida sellest. Pole nagu väga kvaliteetne teenus.

Mis siis uut...


Käisin nv Queen Elizabeth NPs jälle. Savann oli veidi rohelisem, aga mitte nii roheline kui võiks. Lõvisid ei näinud ikka. Aga jõehobu sai umbes 1 m pealt näha. See oli ka tore.
Üldiselt olen usakate gruppi sulandunud ning suhtlen ja liiklen nendega. Toredad inimesed täiesti.

Kuumalaine on siin. Peaks olema vihmahooaeg, aga on kuumalaine. Ikka kohe väga kuum on. Lisaks kuumalainele on röövikulaine ka. Olen kõrvuni röövikutes. Kõik nätsikud ja potsikud on neid täis. Ja kohe kuidagi ei saa neid joonele. Nii et tööd on praegu kõvasti.

Kurb uudis on see, et osad mu saadetud postkaardid ei jõuagi ilmselt teieni. Põhjus selles, et panin postkaardid ümbrikusse (osalt selle eesmärgiga, et paps saaks siis margid sealt endale, osalt selle pärast, et neid müüdi ümbrikutega). Tuleb välja, et ümbrikus postkaardi saatmine on kohalikus mõistes kõvasti kallim. Kui lihtsalt kaardi eest küsitakse 1700, siis ümbrikus kaardi saatmise eest 2500. Ma ei tulnud selle pealegi, et selline erinevus on. Postkontoris ka ei mainitud. Ma tean, et Martin sai ühe enda ümbrikus kaardi kätte, aga teist ei saanud, nii et sellised kurvad lood neile, kes kaarte ootavad.

Mul on lemmikloom ka siin jälle. Genet (ma ei tea, mis ta eesti keeles on) on mu maja tega puu otsas endale kodu meisterdanud ja käib öösiti mu valguspüügil endale toitu hankimas. Nii armas tegelane. Neid peetakse osades riikides kassi asemel. Nummik tegelane.

Aga Vollukas kuluks lisaks genetile küll siin ära, sest hiiglaslikud rotid on liikvel. Ma enda toas pole veel neid näinud, aga lae peal jooksevad nagu hobused.

Oh,ma ei mäletagi, mis ma kirjutada tahtsin. Igastahes olen endiselt elus ja terve. Lihtsalt netti pole ja kohutavalt kiire on.

1 comment:

  1. leidsin geneti kohta sellise jutu: http://www.miksike.ee/docs/referaadid2005/genett_evelin.htm

    ReplyDelete