Monday, April 4, 2011

.

Pean teile seiga jälle jutustama, tõestamaks, et elu on naljakam kui mistahes komöödia.

Mu kauaaegne austaja/(ahistaja) naaberkülast, saatis mulle väga uhke sõnumi, et ta on nüüd enda tuntud onu juures (nimesid ei nimeta, aa ma arvan, et paljud jagavad nime ise ära) Paldiski sadamas laojuhataja, et tal on nüüd võimu ja raha ja on üldse tähtis mees. Ega mul polnud midagi nii rabavat talle vastata peale selle, et olen Tartu Ülikooli teadusprojekti Uganda vihmametsas läbi viimas. Raha suurt pole, võimu ka mitte, aga elu on ikka suurepärane :D Ja ilma rikka onuta :D

Pidin lihtsalt rääkima, sest elu on mõnikord nii naljakas. Sest rikkad onud avaldavad mulle hullu moodi muljet..mitte!

2 comments:

  1. TERE MU TIRTSUKE.
    Huvitav kas su austaja seda ka mainis et tal peale onu naine ka on.Ma võin talle vana tutvuse poolest mõne muhu ka tainarulliga organiseerida.Üldiselt muretsen selle rahutu olukorra pärast sealkandis ja ootan seda aega millal kodus oled.Kalli-kalli.

    ReplyDelete
  2. Heia hei!
    Lahe lugu ju! :P
    See kutt on kutsekas ka käinud ja oi kui viisakas noormees (vähe mölakas ikka), et temal arvutit vaja kasutada. :)
    Tead neiu meil siin ilm teeb ettevalmistusi sinu saabumiseks - lumi mega kokku sulanud - nii et grill juba paistab st. varsti võib grillima hakata.
    Ei hakka sulle ütlema, et igatseme - seda nagu nii aga ....Kalli kalli ikka!
    Päikest sulle!

    ReplyDelete