Friday, April 22, 2011

ma ei saa kohe kuidagi moodi enda kirja muud moodi alustada, kui..

Krdi-krdi paavianid. Kui nad oskaksid, siis ilmselt näitaksid enamuse ajast mulle keskmist sõrme ja irvitaksid näkku.

Eile tassisid mu topsikud 50 m raadiuses laiali, mida Molley pidi kohe-kohe pesema hakkama ja tegid ilusti õhuaugud neisse. Ei miskit katastroofilist, aga nõmedikud ikka. Teiseks närisid nad mu valguspüügi kaabli kuni vaseni paljaks ja rebisid lina ma ei tea mitmeks tükiks. Noo kaabel ja lina olid küll Heikki omad, nii et minu omad veel funkavad, aga mu super-hüper-mega lamp on nüüd tööst väljas ja uued liigid on lendama hakanud. Paganas.


Lisaks ei saa ma tn kõiki lubasid, mida vaja õigeaegselt, et enda proovid kaasa võtta. Ma pole üldse õnnelik selle olukorra üle, sest siis jäävad need suht saatuse hooleks. KRT!

Homme on lehmatapupäev külas. Lähen ka oma potsikuga jaole. Praeliha pistaks küll paar tükki pühade puhul põske. Tegelikult pistaks ema kohupiimakooki pühade puhul põske, aa see on juba veidi keerulisem, sest kohupiima siin ei tunta.

Varsti tulen juba tagasi. Mm..aeg on ruttu läinud. Istuks siin veel kuukese-kaks kui saaks.Mulle meeldib siin. Iga päev õpib miskit uut. Mulle meeldib väljas töötada. Mind on kodus ka palju head ootamas, aga tahaks siin veel nii mõndagi teha. Eks näis. Eks näis.

Värvige siis mune ka!

No comments:

Post a Comment