Monday, November 8, 2021

09.11.21

 Kui ma siis öösel laborist lõpuks magama hakkasin minema, oli mul ees teetõke. Elevant. Selgituseks siis niipalju, et uurimisjaama kompleks on päris suur ja selle saab tinglikult jagada nelja ossa. Upper camp, kus on ühikaruumid, suurköök ja söökla tudengite välipraktikumide korraldamiseks. Upper-middle camp, kus on väikesed külalismajad õppejõududele lühiajalise külastuse korral. Middle camp, kus kus on paarismajad mitte pidevalt jooksvate projektide teadlaste jaoks ning Lower camp, kus pikalt järjest jooksnud projektide baaslaager. Mina elan siis Middle campis ja labor on Upper campis ning see vahemaa on paarsada meetrit. Noo igal juhul. Tuigerdasin siis mina unise peaga maja poole, kui poolel teel sain aru, et elevant on Upper middle ja Middle campi vahel oleva puudetuka sees. Puudetukast saab majani jõudmiseks minna siis kas läbi või siis ümber. Seisin siis seal hetkeks nagu hirv autotulede valguses ning mõtlesin, et mis nüüd siis. Olen ju ma varemgi elevandiga siin labori taga tõtt vahtinud ja pole nii hirmus miskit olnud, aga nüüd kui oli temast vaja mööda saada oli olukord veidi teine. Tema seisis selle raja peal, mis läheb tukast läbi. Ilmselgelt ma päris elevandi kõhu alt läbi minna ei soovinud ning seega jäi mulle ümber tuka minev rada. Sellegi poolest tuli temast mööduda u 15 m kauguselt. Ja siis sai selgeks, et teatud tingimustel meeldib mulle väga joosta :) Martin oleks olnud väga uhke mu taktikalise jooksu üle: avatult alalt lähima maja nurga taha, olukorra hinnang, kas elevant jookseb ka või seisab paigal. Maja nurga tagant väliwc taha, olukorra hinnang. Wcst köögi nurga taha, olukorra hinnang elevandi ja maja ukse vahelise kauguse osas ning võti kätte valmis ja siis viimane sööst maja ukseni. Kui maja ukse lukust lahti sain ning põgenemistee oli tagatud, siis oli päris tore elevanti toimetamas vaadata. Ja siis juhtus see kõige hullem: wcsse oli vaja minna. Ja kogu olukord kordus kuni wcni uuesti, ainult et sel korral üles mäge joostes. Selle öö adrenaliinilaksu jagus veel tükiks ajaks. Anu suutis kuidagi selle olukorra rahulikult maha magada, et elevant temast u 20 m kaugusel puid üles juuris.

                                    
                                                                    Elevant oli siin :)

No comments:

Post a Comment