Thursday, December 19, 2013

19.12.13



Suur saak-suur saak! Tänahommikune valguspüük oli kõigi aegade edukaim. Mu väike lambisüsteem oli lina äärde elevandi kohale meelitanud! Kahjuks ta surmutisse ei mahtunud, aga pole hullu, sest tema vatimadratsile sättimisega oleks nii kui nii probleeme ilmselt tekkinud. Pagasi ülekilosid oleks ka ehk natuke raske olnud lennujaamas selgitada. Ta oli küll natuke häbelik ja võsast täiesti välja ei tulnud, aga valvas tublisti mu seljatagust u 15 m kauguselt, kui ma lina ääres toimetasin. Kui ma lina ääres sain toimetatud ja silmad punnis ootasin, et ta võsast välja tuleks, siugles üle mu jalgade väike maojupp. Igati tore hommik.

Ülle jõudis kenasti siia ja tal vastas käimine läks nii valutult kui üks Kampalas käik minna annab. Mis tähendab seda, et ühtegi probleemi, äpardust ega pikka passimist ei olnud, kui kogu protsess oli ikkagi sama meeldivalt ebameeldiv nagu plaastri aeglane lahti rebimine naha küljest.  Nüüd on ta siin ja tolmutab ringi ning määrab särasilmil kõike mida määrata annab.

3 comments:

  1. Kujuta ette kui jube oleks olnud veel elevantsi sirutada.

    ReplyDelete
  2. http://forte.delfi.ee/news/varia/uganda-parlament-kiitis-heaks-seksuaalset-erutust-tekitavate-miniseelikute-keelu.d?id=67478328
    :O

    ReplyDelete
  3. selge..enam ei käi metsas seksuaalset erutust tekitavate miniseelikutega. oligi pagana ebamugav seelikus ringi roomata.

    ReplyDelete