Saturday, December 7, 2013

06.12.13



Täna tunnen end sama energiliselt kui üks keskmine pannkook. Olen paar päeva siin jälle väsimuse ja palavikuga võidelnud. Avastasin, et see on juba kolmas kord, kui mul siinoleku neljandal nädalal mingine selline „murdepunkt“ on. Alati kaasneb palavik ja väsimus. Palavik on tänaseks õnneks läinud ja väsimus annab ka järgi, aga eriti erksalt ma hetkel veel end ei tunne. Küll homme juba uue hooga.
Muud uudised:
A)    Pidin täna autoga sõites kaela ära nikastama suurest kõrvale vahtimisest, kuna nägin äkitselt teeservas midagi erkroosat säramas. Algne mõte oli, et oeh, vaene ära põlenud muzungu, kuid lähemale sõites sain aru, et tegu oli kohaliku albiinolapsega. Mis ma oskan öelda- vaeseke. Põhikoolis on kooli/klassikaaslased niigi õelad ja elu raske, aga kujuta nüüd ette, et sa oled kogu kooli (imselt kogu maakonna) ainus albiino ning lisaks sellele oled sa päiksest pidevalt erkroosaks põlenud. Mäletan, et siia tulles mult uuriti vaikselt, et kas selline asi on võimalik, et tumedanahalistele sünnib lumivalge laps ning et olen ma ikka päris kindel, et tegemist mingit sorti nõidusega ei ole. Nüüd ma siis mõistan, miks mult selliseid asju küsiti.
B)    Ibura labori valge kassipoeg, kelle pilt Liisi poolt ka siia sai üles postitatud, jäi mootorratta alla ja on nüüd kassiparadiisis.
C)    Samuti nägin täna väga soliidset pintsakuga härrasmeest, kellel oli peas nokamüts. Soliidsust lisasid juurde nokatsi küljes olevad Miki Hiire kõrvad.
D)    Üks bushbuckidest jooksis ennast vastu maja seina surnuks. 

              
                                                                Miisuke ...





No comments:

Post a Comment