Tuesday, December 10, 2013

09.12.13

Sooja veega pesus käidud (patustasin ja tegin keedukannu täie sooja vett), voodis puhas voodipesu (loodetavasti igasuguste satikate vaba ka) ning kõht keedumaisi täis- pole nagu elul vigagi.
Lisaks tegin ka neid-asju-ma-enam-ei-pese-saan-nendeta-hakkama-küll-kuni-koju-minekuni riiete hunniku.
Pühapäeval tuleb ette võtta vaevarikas teekond Entebbesse (oh mu vaene-vaene tagumik), kuna külla tuleb Santa Clausiina nagu ta ennast ise nimetas. Üldisemalt tuntud kui botaanik Ülle. Ta otsustas enda jõulud veeta siin koos minu ja ahvidega. Küsis mult, et mis ta mulle ka kaasa toob, kuid peale paki Kalevi kommide ei osanudki miskit tellida, kuna tõde on see, et tema siia saabumine tähistab minu neljakuise välitöödeperioodi lõppu. Kui tema usinalt enda asju lahti pakib, käin mina juba ringi sellise pilguga, et mis asjad kaasa tuleb võtta ning mis kuhu hoiukirstu pakkida. Iseenesest ma küll ei tea, mis ma enda asjadest nii suurelt siin ikka kuhugi seisma pakin, kuna pole veel teada, millal ja kas üldse ma siia tagasi satun...aga ma kahtlustan, et satun millalgi ikka. Kes siin juba käima on hakanud...see käima ka jääb. Heikkil läheb umbes kahekümneviies aasta, Freerkil neljateistkümnes..eh, ega ma siis kehvem ole! Robert üritas mind ükspäev kenasti lohutada, et ainult kolm nädalat välitöid veel ja siis ei pea ma enam pikka aega välitööde pärast muretsema- päh, lohutus või asi. Olgu see siis Soomaa, Võrumaa sood, Kirde-Eesti turbakaevandused, Uganda või kodune majatagune heinamaa- välitööd on mõnusad!
 

PS: Meeri tunneb mind liiga hästi. Saatis just sõnumi, et ma nädalavahetusel bussisõitu „naudiksin“- mmh, ma pole veel jõudnud kirjutist ülessegi panna, kui Meeri juba teab, mis siin olema-tulema saab. Mis ma üldse nii kirjutan

No comments:

Post a Comment