Tuesday, March 6, 2012

05 ja 06

05.03.12
Eellugu sai ka kirja pandud. Nüüd ma täitan ülesannet. Siiani läheb kenasti. Saabusin Entebbesse ja kavatsen siin olla ka homme, et osta ravimeid, vahetada raha jne. Ei taha Kampalas väga üksi kolada. Lend oli piinarikas, sest istusin seekord lennuki keskel olevas 4ses reas, kus ruumi eriti polnud ja tagumik oli juba pärast kolmandat tundi kandilne. Üritasin ennast lõbustada magamise ja „Alvini ja koopaorvatega“...kumbki ei lõbustanud. Asi, mis mind pidevalt pakutavat lennukisööki mugides vaevas oli stjuardesside fenomen. Mis on selles ametis nii erilist, et selline fenomen on tekkinud. Selle 10-11 tunni jooksul mis ma lennukis piinlesin ja toitu mugisin, pidid ju need vaesed stjuardessid seda toitu ju koguaeg mulle ette kandma ja prügi minema vedama. 10 tundi järjest küürutad, teietad ette ja taha ja kärutad enda pisikese ratastega „restoraniga“ ringi põll ees ja vahelduva eduga kummikindad käes. Noo ei tundunud see töö nii glamuurne ühtegi. Pärast olid nad üsna räsitud moega. Ühesõnaga, ei ma saa aru.
Sattusin enda lennuga kogemata ka Rwandasse, sest tuli välja et mõngi päev sõidab lennuk enne Entebesse ja siis Kigalisse, kuid mõni päev hoopis teistpidi. Täna oli siis see mõni päev. Sain tunnikese ka Rwanda pinnal olla.
Aga muidu on kõik hästi. Lisaks sellele, et hommikune bussipilet Tartust Tallinna maksis 17 euri, röövis ka taksojuht juba mind rämedalt (3 dollarit umbes), aga ei viitsinud vaidlema temaga hakata. Oli teine nii ilusti mul lennujaamas vastas roosa sildiga. Ostku endale midagi ilusat selle eest.
Nüüd istun enda koledas odavas hotellitoas ja sätin magama ära.

06.03
Hommikul ärgates olin voodi külge kinni sulanud. Veidi järsk on see temperatuuri üleminek nii tagasihoidlikult 15 soojakraadilt toas umbes 30 kraadini. Tegelikult oli täna isegi jahe ilm. Sadas suisa kaks korda, aga higistan ikka nagu puding piknikul. Ahh..jube. Käisin täna tiiru Entebbe peal. Esimene missioon oli raha saada ja teine pudel vett. Mõlemad läksid korda. Üldiselt sain asjad korda ja nagu näete olen ka jälle omadega netis. Jei! Malaaria ravimitega oli apteegis mingine kriis, aga endale sain vajaliku kraami ning eks siis teistele karvastele otsin mujalt. Käisin ka tiiru botaanikaaias ja Victoria järve ääres ja mängisin niisama turisti. Kohtasin ka mingit tüüpi, kes oli Nõuka ajal Moskvas õppinud ja paar aastat pärast seda Rootsis elanud. Päris asjalik tüüp. Teadis Eestist ja meie ajaloost jne.
Olgugi, et päikest oli täna üsna vähe, õnnestus muzungul juba nina ära kärsatada. Olen ikka eriti valge pärast kuid hangede vahel pleekimist. Ise näen, kuidas nahk päikse käes surnuvalge on. Aga nüüd on vähemalt nina punane.
Nii et kokkuvõtvalt võib öelda, et kõik kombes. Homme liigun Kibale poole..kui ma just bussis ära ei sula, peaksin õhtuks „kodus“ olema.

No comments:

Post a Comment