Monday, March 26, 2012

19.03.12
Ajal ja ruumil on siin teistugune tähendus. Ärkan tihti öösiti kell 3 üles, sest mulle tundub nagu oleksin juba terve päeva maha maganud, mis sest, et alles napilt kolm tundi on voodisse pugemisest möödunud ja ööhääled alles akna taga. Olen olnud siin 2 nädalat, aga tunne on nagu ma poleks siit vahepeal 10ks kuuks ära käinudki. Nagu mingit muud maailma ei eksisteeriks.
26.03.12
Olen kohutav blogija. Vabandan kõigi nende ees, kes mu käekäigust hoolivad. Põhjuseid, mis ma nii harva kirjutan teile on mitu: esiteks olen üsna paljudega teist igapäevases kontaktis, teiseks on selline rahulik kodune tunne siin. Mis ma ikka enda „kodustest“ toimetustest kirjutan.
Aga üldiselt läheb mul endiselt hästi. Pidin eile kalendisse vaatama, et välja mõelda, kaua ma juba ära olen olnud. Tõesti on selline tunne, et ma poleks vahepeal siit ära käinudki. Töörindel on endiselt asjad aeglased. Tööd nagu jätkub terveks päevaks, aga katsed on veel ikka väiksemahulised. Ootan ikka vaksikute uputust.
Nädalavahetus oli igati kena. Käisime seitsmekesi järve ääres vaba päeva veetmas. Vulkaanikraatris olev helesinine järv oli vapustav. Lisaks sellele ei pidavat seal bilharziat olema, mis tähendab seda, et istusime nagu hülged tundide kaupa vees ja ujusime ringi. Liisil soovitan igaks juhuks järgi vaadata, millega bilharziat ravitakse, juhuks kui seda seal ikka leidus. Õhtul leidisin ennast endalegi üllatusena klubist, kuhu me seltskond mikski suundus. Ma sain aru, et läheme koju tagasi, aga kui takso klubi ees peatus, polnud enam pääsu. Klubielamuse võib lühidalt kokku võtta järgnevalt: 7 nohikust bioloogi ja halb muusika. Aga noh, natuke tore oli ikka.
Avokaadod on ka lõpuks ometi valmis. Paar nädalat veel..ja olen ise üks avokaado. Söön neid lihtsalt nii palju. Need on nii head, mitte nagu need rohelised junnid, mida meil poes müüakse. Mu naaber naerab iga hommik, kui mind enne päiksetõusu juba avokaadosid söömast leiab. Kõik puuviljad ja juurviljad on siin imehead. Ah, elu on ilus!
Mind hämmastab endiselt, kuidas mul vedanud on. Ma teen tööd, mida armastan ja millest ma kunagi unistadagi poleks osanud. Mul on imelised sõbrad, kes on minu nimel kõigeks valmis ja kelle nimel olen kõigeks valmis. Üks ideaalne kass ja teine niisama tore karvapall. Ja abikaasa, kes armastab ja usaldab mind ning ei kärbi mu tiibu. Olen nii tänulik selle kõige eest.




No comments:

Post a Comment