Friday, December 27, 2019

27.12.19

Aaah...Elevant just aevastas labori akna taga. See oli päris mahlane turts. Kui see lont juba tatti täis läheb ja turtusuma ajab. Nüüd on, mille üle muiata jälle tükiks ajaks. Tore oli, et aevastas, sest muidu oleks nii mööda hiilinud, et poleks kuulnudki. Nüüd sain veidi veel sõpsimas käia temaga. Imelised loomad.

Jõulud möödusid siin suure diskensi tähe all. 24ndal tõmbas keegi külas kõlarid ja tümmi üürgama ja ja nii kestis see kuni 26nda õhtuni. Olin tümmi allikast umbes 3 km kaugusel, aga ikka oli selline tunne, et voodi rapub kohe laiali. (Silent night, holy night.. phhh). Tohutult häiriv. Tümm pandi kinni ainult 7-13, sest siis oli kirikute aeg. See osa külast, kes kirikus ei olnud, oli purjus. 25ndal olin Edithi juures ja veetsin aega tema ja ta lastega. 26ndal olin Francise juures jamssi söömas. Pakiti veel pool põldu mulle kaasa ka. Vaatasime lastega filmi vihmametsadest, milles üks lõik on filmitud ka siin Kibales. Hoolimata sellest, et nad elavad mõned kilomeetrid metsast, ei ole nad kunagi metsas käinud ega näinud ei elevante ega Šimpanseid. Mets on nende jaoks üks hirmus koht.

Aga üldiselt on nii, et prussakad peavad mu seljakotist välja nüüd kolima ja uut kodu endale otsima hakkama, sest pakin juba ametlikult asju.

No comments:

Post a Comment