Saturday, April 21, 2012

22.04.12 Ärkasin hommikul 4ja paiku mingi kahtlase heli peale. Unisena jõudsin järeldusee, et Rotu on saiakoti kallal ja üritab sisse murda. Hõikasingi siis magamistoast kööki, et: Kõtt, Rotu! Aga vastuseks sain hoiatava kõhukorina. Näeh, hoopis elevant oli akna taga ja sahistas põõsa kallal. Noo ja muidugi oli mul vaja ka vetsu minna. Tantsisin minutikese köögis ühel jalalt-teisele, kuni enam kannatada ei jõudnud ja siis olin sunnitud õue minema. Elu adrenaliinirohkeim põõsakülastus. Õnneks elevant austas mu privaatsust ja me ei kohtnud põõsa all. Tuppa tagasi jõudes ja voodisse pugedes olin veel terve tunnikese üleval, enne kui adrenaliin lahtus... Voot, nüüd olen ametlikult elevandiga riielnud ja hakkan Entebbe poole liikuma. Mul kulub Entebbesse jõudmiseks sama palju aega, kui Meeril Eestist Ugandasse tulemiseks.

No comments:

Post a Comment