Tuesday, October 26, 2021

26.10.21

 Ja nii see siis algab. Istun rongis, negatiivne pcr test taskus, ja sõidan Tallinna poole, et sealt edasi siis laevaga Helsingisse minna ja Helsingist homme varahommikul lõunasse lendama hakata. Helsingist sel korral selle tõttu, et pilet oli nii 400 eurot odavam. Sääst, missugune, mis tuleb minu aja ja tervise arvelt, sest ma kahtlustan, et mu keha ei ole valmis kogu seda kraami tassima nii pikalt kui sel korral tarvis. Ma ei tea veel, kuidas ma päris täpselt kogu selle kraamiga peaksin lennujaama jõudma. Aga noh, küll jõuan. Alati olen jõudnud.

Olen üsna rahulik. Hetkel tundub kõik veel ebareaalne. Kastani tänavalt Riiale pöörates tekkis korra tõrge kui Martin mind rongijaama viis, aga pole siin tõrgeteks aega. See on mu töö ja privileeg.

Pakkimiseelne kaos.

U 60 kg varustust nagu lulli seljas.


No comments:

Post a Comment